Szolgáltatási területeink

Kockázatelemzés

Szállítói kockázatkezelés

Reputáció fenntartás

Üzletfejlesztés, képzés

Folyamatoptimalizálás

Tárgyalástechnika

Üzletiviteli tanácsadás

Szállítói kapcsolatok kezelése
Beszerzési stratégia, Szabályzatok

Gépjárműflotta tanácsadás

Gépjárműpolitika
Költségoptimalizálás

Ismerd meg szakértelmünket

Kockázatelemzés

Napjainkban a gazdasági előnyökön túl, a pozitív megítélés, az évek alatt elért reputáció megtartása, növelése jelentős szerepet játszik egy vállalkozás életében

A vállalkozás saját, belső ügymenetével nap mint nap találkozik a vezetőség és megfelelő lépéseket tesz annak fejlesztésére.

Mit tartalmaz egy árajánlat, az általános kereskedelmi feltételek? Tényeket: ár, áru / szolgáltatás leírása, fizetési feltétel, szállítási határidő

Mit tartalmaz egy szerződés? Rögzíti a kereskedelmi feltételeket, rendezi a felmondási, szavatossági viszonyokat, vevő/eladó, megbízó/megbízott jogait, kötelességeit.

Az emberi agy folyamatosan elemez. Amikor belépünk egy helyiségbe, amikor belecsöppenünk egy társaságba, amikor híreket olvasunk......



Tárgyalástechnika

Akár vezető, akár beosztott, a kommunikáció az az eszköz, mellyel kapcsolatot teremtünk üzleti partnereinkkel.

A tárgyalás során dől el, hogy egy üzletkötés esetén elérjük-e a kitűzött céljainkat.

Igényeink ismertetésétől, a kereskedelmi feltételek egyeztetéséig, tárgyalás során érvényesítjük érdekeinket.

Mind személyes, mind vállalati közérzetünk jobb, amennyiben, egy sikeres tárgyalással a hátunk mögött tudunk távozni partnerünktől.

A (rész)siker motiválttá teszi az embert, a pozitív visszajelzés lendületet ad a holnapnak.

Stratégia, Szállítói kapcsolatok

Az üzleti partnerség ott kezdődik, hogy megtaláljuk a megfelelő szállítót, ám nem ott fejeződik be, hogy átvettük a megrendelt árut, szolgáltatást és kifizettük a számlát.

A hosszú távú üzleti partnerkapcsolat az "egyszerű", "kényelmes" ügymenten kívül további előnyökkel járhat, amennyiben azok kiaknázásra kerülnek.

Mindig van hova fejlődni! Lehet cél egy új üzlet nyitása vagy akár határon túli terjeszkedés. •A mai, globalizált világunkban a rövid távú célokon túl, közép, illetve hosszú távú stratégiákat kell kialakítani. Ez lehet regionális kitekintés, nem a megszokott partneri modell, tradicionális alapokon nyugvó beszerzések követése. 

Flottaoptimalizálás

A gépkocsiflotta adminisztratív, "backoffice" elem egy vállalkozás életében, vagy mégse....

Az egyik legnagyobb költségelem, egy vállalkozás életében és hosszútávú döntéseket igényel.

Az autó, az, amihez mindenki ért..., az egyik legfontosabb humánpolitikai elem.

Egy munkaeszköz, melynek hatékonyan kell kiszolgálnia  használóját, a vállalkozást a lehető legoptimálisabb használat mellett.



© 2016 ecarr business development
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el